Att arbeta på STS Trafikskola AB

På STS jobbar vi som ett team. Vi har det roligt på jobbet och tycker det är viktigt att hjälpas åt och att stämningen är öppen och ärlig. Det innebär också att vi vill ta hand om dig som medarbetare. Vi är nämligen övertygade om att trivsel, hälsa och säkerhet är viktigt för hur det går för företaget. När du som medarbetare trivs på jobbet kan vi skapa större resultat – tillsammans!

STS Trafikskola AB är idag inte ansluten till något kollektivavtal, men vi erbjuder ändå några av marknadens bästa villkor. Med en trygg lön, pension och friskvård kan vi tillsammans skapa en plats där du kan växa i yrket som trafiklärare. Att få påverka sina egna arbetstider och få möjlighet att utbilda på moped, bil, motorcykel och släp är några av de förmåner vi kan erbjuda dig.

Just nu söker vi ingen trafiklärare

Men du är varmt välkommen att skicka in en spontanansökan. Om du söker praktik är du också välkommen att höra av dig till oss.

filip.mabring@ststrafikskola.se, 0416-170 01