Välj en sida

Om STS Trafikskola AB

STS Trafikskola startade 2008 med utbildning på personbil och moped i Skurup. Idag finns vi i Sjöbo och utbildar dig som vill ta körkort på personbil, motorcykel, moped och släpkort.

Vår vision är att vara det självklara valet för dig, som intensivt, vill ta körkort i sydöstra Skåne. Tillsammans med våra glada medarbetare hjälper vi dig på vägen till körkort.

Vi utbildar privatpersoner, företag och myndigheter!

Välkomna!

Vårt erbjudande

• En dokumenterad plan över din utbildning och en kostnadsberäkning
  • Du erbjuds utbildning i riskmedvetenhet och övning i svårare trafiksituationer
  • Du erbjuds körlektioner varje vardag mellan 08.00-18.00, även vissa senare kvällar och helger
  • Du erbjuds längre lektionstider
  • Du får marknadens bästa utbildningsmaterial
  • Får möjlighet till avbetalningsplan
  • Du kan ta ditt körkort intensivt för alla behörigheter

Intensivskola

Vi vet att de flesta vill att vägen till körkort ska gå så snabbt och smidigt som möjligt. Vi erbjuder därmed utbildningar som också går lite snabbare. Det är nämligen vår affärside.

Internetbaserad

Vi använder även oss av ett internetbaserade teoriprogram där du dygnets alla timmar har möjlighet att arbeta med den teoretiska delen av utbildningen.

Kunden i centrum

Du kan på STS Trafikskola ta ditt körkort i den takt du känner är rimlig för din livssituation. Vårt mål kommer dock vara att du inom en snar framtid kommer kunna köra ditt eget fordon med ditt eget körkort. Vi förespråkar nämligen utbildning med kontinuitet.

Vi arbetar även för 100 % nöjda kunder. Skulle du på något sätt vara missnöjd, ber vi dig mejla info@ststrafikskola.se.

Möt våra medarbetare

Thorbjörn

Trafikskolechef & utbildningsledare

Michael

Utbildingsledare & Trafiklärare

Filip

Ekonomi

Vill du jobba hos oss?

Är du vår nästa medarbetare? Se vilka tjänster vi söker just nu!

Redo att köra igång?