Välkommen till STS Trafikskola

Boka genom att ringa oss på 0416-17001

Måndag 11: e Mars 2024 | kl. 18:00 – 21:15
Boka genom att ringa oss på 0416-17001

Kurserna hålls på Ekonomieffekt, Södergatan 7B, Sjöbo.

Vilket körkort vill du ta?

Med kontor i Sjöbo finns vi för dig som, intensivt, vill ta körkort i sydöstra Skåne

Ta körkort med STS!

Det här säger våra elever om STS

”Tack för mitt körkort! Utan er hade jag inte klarat mig. Upplägget för er 3-veckors kurs i Ystad var utöver det vanliga. Strukturerat och tydligt redan från början. Kan varmt rekommendera deras utbildning som går riktigt snabbt”

– Hampus

”Vilken upplevelse från dag ett! Känslan av att få höra orden -Du är godkänd! Jag har inte fattat det än, men vilken frihet!
Jag klarade körkortet på 8 dagar och detta mycket på grund av Mickael, Stefan och Magnus och deras enorma tålamod, lugn och pedagogik. Stort tack till er, sluta aldrig med det ni gör.. ni är grymma!!!” – Emma 😀
”STS sätter verkligen eleverna i fokus! Att själv få vara med att bestämma hur man vill lägga upp sin utbildning är suveränt, Alla är vi ju olika 🙂  – Maria

”Mycket bra upplägg av min intensivutbildning. Att dem lyckades få mig till att ta körkort på så kort tid tycker jag bara det är en bedrift”

– Victor

”Till en början var jag lite rädd för körningen, men det var inga problem när man väl kom igång. Hade aldrig kört tidigare, men nu har jag mitt körkort i handen. Tack för allt!” ”

– Agnes

”Grymt bra skola! Upplägget på intensivkursen var super bra och alla arbetare är jätte trevliga och hjälper en med allt. Tack så mycket för att ni hjälpte mig att ta mitt körkort”

– Sara

”Jag har gått på många andra trafikskolor, men ingen som har hjälp mig med teorin som ni. Stort TACK”

– Jennifer

”Att göra teorin hemma avgjorde att jag valde er trafikskola och så hade ni bra trafiklärare”

– Alexander

”Jättebra upplägg på eran 3-veckors intensivutbildning. Snabbt sätt att ta körkort. Rekommenderas varmt”

– Robin

Utbildningen på er trafikskola har för mig betytt allt. Ni hjälper när man satt fast i något svårt med teorin eller i körningen. Ni är jordnära, generösa och helt underbara på alla sätt och vis. Ni är den bästa körskolan i hela Skåne, det kan jag garantera till alla”

– Caroline

”Ni har varit helt fantastiska med lugna, pedagogiska och inspirerande lärare. Jag kunde inte fått en bättre utbildning. Grymt nöjd och stolt! Tack!”

– Freja

”Jag tackar STS Trafikskola för all hjälp till körkortet. Är riktigt nöjd med intensivkursen på 3 veckor i Ystad. Tiden bara flög förbi. Ena dagen började man där och snart så var det dags för uppkörning”

– Angelika P

Redo att köra igång?